Професійна діяльність

Як зробити вивчення фізики цікавим? Як заохотити учня до вивчення теми, розв’язування задачі? Неодноразово таке питання стояло перед вчителем. Дослідження і експеримент – головний пріоритет вивчення фізики.
Перед учнями стояла задача: Яку густину має картоплина?

      Максим приніс картоплю. Знаючи теоретичний матеріал, склав план дослідження.




1.      З легкістю знайшов масу картоплини за допомогою терезів.









2.      А от з визначенням об’єму виникли проблеми. Бульба має неправильну форму та і в мензурку вона не поміщається.




Довелося пригадати, що будь-яке тіло витісняє такий же об’єм води, який поміститься в об’ємі цього тіла. 









Таким чином Максим визначив об’ємкартоплини.










3.      Використовуючи формулу, знайшов шукану величину.

 Своє дослідження хлопчик оформив, як презентацію для вивчення теми « Густина речовини.»







Марка і Дашу зацікавила тема «Сила тертя». 













Учні відшукали в Інтернеті цікавий матеріал, що стосується цієї теми. Але їм щось не вистачало для повного дослідження. Тому діти провели дослідження, рекомендовані в підручнику. 


















Також експериментально довели, що сила тертя кочення менша,












ніж сила тертя ковзання.






















Ще можна навести приклади таких досліджень, які діти виконують з задоволенням, звичайно, з допомогою вчителя. Задача вчителя полягає в тому, щоб ненав’язливо скерувати роботу учнів. Яскраві враження краще відкладаються в пам’яті дитини і допомагають у вивченні матеріалу.






Немає коментарів:

Дописати коментар